Optimizarea vitezei pe baza de Page Speed Insight

In: Informatii PrestaShop Comentarii: 0 Vizualizari: 1162

Incepem anul bazandu-ne pe o tema importanta in trecut si se va dovedi a fi vitala in viitor. Este vorba de optimizarea vitezei unui site Web. Performanta site-ului si timpul de incarcare au un impact masiv asupra vanzarilor.

Va atragem atentia ca din noiembrie 2018 procesul de imbunatatire a site-ului a fost schimbat. Pana in prezent, optimizarile de viteza au reprezentat, in cea mai mare parte, un proces general, majoritatea site-urilor web avand probleme similare care impiedica utilizarea site-ului la capacitate maxima, de exemplu: generarea de imagini, serverul slab si asa mai departe. Cu noile cerinte de la Google privind viteza unui site, lucrurile se schimba putin. Imaginati-va ca pana acum am jucat acest joc intr-o liga scolara, dar acum, pentru a indeplini noile cerinte, a trebuit sa avansam in liga universitara, care este mult mai complexa.

Dupa cum probabil stiti, Google va oferit o varietate de instrumente care sa va ajute sa intelegeti performanta unui site. La prima vedere, se parea ca este o idee buna, dar recent sa constatat ca avand o multime de instrumente si toti cu propuneri distincte, a provocat doar confuzii in randul utilizatorilor.

Google a decis sa disperseze neclaritatile si in 2018 noiembrie Google Page Speed Insight a primit o actualizare majora. Pana acum, instrumentul PageSpeed Insight analiza performanta unei pagini atat pe dispozitive desktop cat si pe dispozitive mobile si a oferit recomandari cu privire la modul in care va puteti imbunatati pagina.

Pana acum instrumentul Lighthouse a fost un open-source care, a oferit un sfat personalizat cu privire la imbunatatirea site-ului dvs. in ceea ce priveste performanta, accesibilitatea si alte practici. Din noiembrie, instrumentul PageSpeed Insights utilizeaza Lighthouse ca motor de analiza. Cu aceasta actualizare, Google a redus mesajele de confuzie si, de asemenea, aduce o multime de recomandari noi privind imbunatatirea vitezei unui site. Acest lucru nu numai ca permite lui Google sa priveasca codul, ci si le permite sa ia in considerare rezultatele performantei reale. Aceasta inseamna ca Google nu mai evalueaza site-ul dvs. pe baza a ceea ce puteti face pentru a va imbunatati site-ul, ci va evalueaza si in functie de performantele acestuia.

Ce tipuri de informatii sunt oferite de PageSpeed Insight de acum?

Lab Data. PageSpeed Insight utilizand Lighthouse, simuleaza modul in care un dispozitiv mobil incarca pagina. Dupa finalizare, acesta rezuma valorile de performanta si va ofera un scor de performanta de la 0 la 100. Scorurile sunt clasificate in trei nivele, un scor de 90 sau mai mare este considerat rapid, iar 50 pana la 90 este considerat mediu, sub 50 este considerat a fi lent.

Field Data. Datele se bazeaza pe o versiune a Raportului privind experienta utilizatorilor Chrome care este actualizat zilnic. Valorile de aici pot fi diferite de cele din sectiunea de date Lab, deoarece capteaza un spectru larg de conditii si dispozitive din reteaua reala folosite de utilizatorii Chrome.

Opportunities. Acestea sunt sugestiile pe care PageSpeed Insight le ofera cu privire la modul de imbunatatire a valorilor de performanta ale unei pagini si de estimare cat de rapid va fi incarcata pagina.

Diagnostics. Ofera informatii suplimentare despre modul in care o pagina urmeaza cele mai bune practici pentru dezvoltarea site-ului.

Passed audits Indica auditurile care au fost transmise de pagina.

In continuare viteza este unul dintre cele mai importante aspecte.

Dupa cum am mentionat anterior, viteza unui site va ramane o piatra de hotar importanta in clasamentul Google Search. Optimizarea vitezei nu este importanta numai din punctul de vedere al clasarii in Google, ci va imbunatati si experienta utilizatorilor si ratele de conversie ale magazinului dvs. online.

Optimizarea performantei ar trebui sa fie intotdeauna o prioritate, mai ales atunci cand exista atat de multa concurenta online. Optimizarea va ofera multe beneficii comerciale masurabile, imbunatatind in acelasi timp eficienta site-ului. Acesta va creste numarul de vizitatori care pot fi apoi transformati in abonati la newsletter, cititori si, desigur, clienti platitori.

Daca doriti sa aveti un magazin online care sa functioneze la capacitatea maxima, este vital sa optimizati paginile. De asemenea, dvs. si clientii dvs. vor fi foarte multumiti de avantajele oferite.

Ganditi-va la masinile de curse: in fiecare an, fiecare concurent isi imbunatateste masina pentru a concura cu sanse mai mari de a castiga trofeul. Exact asta se intampla in comertul electronic. Trebuie sa incercati intotdeauna sa ajungeti pe primul loc. Nu asteptati pana cand toti concurentii va vor depasii. Testati-va site-ul si nu va fie frica sa cereti sfaturi si ajutor specializat. 

Cand vine vorba de optimizarea vitezei paginii, nu este suficient sa imbunatatiti lucrurile generale, cum ar fi regenerarea imaginilor sau schimbarea serverului. Optimizarea vitezei a devenit mult mai complexa. Exista multe lucruri pe care trebuie sa le realizeze programatorii cu experienta in acest domeniu. Daca doriti sa optimizati viteza site-ului dvs., unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa-l faceti este sa alegeti echipa potrivita pentru acest proces.

Dupa cum am mentionat mai inainte, optimizarea vitezei nu mai este un proces general, fiecare site trebuie analizat separat, iar recomandarile trebuie implementate personalizate pentru fiecare site web.

Pe langa noile recomandari care sunt mentionate de insrtumentul PageSpeed ​​Insight ca minificare a codurilor HTML, CSS si Javascript stergera CSS-urilor neutilizate etc., trebuie de asemenea facuta regenerarea imaginilor dupa cea mai recenta tehnologie. Cand vine vorba de regenerarea imaginii, recomandarea Google este de a genera imaginile in formatul WebP. In acest moment suntem singura companie din lume care a creat un modul pentru platforma PrestaShop care poate generara imaginile de produse in formatul WebP..

Google WebP Image Generator module

Ofera o compresie superioara fara pierderi din calitate cu privire la imaginile site-ului dvs. Imaginile generate prin modulul WebPgenerator sunt cu 26% mai mici in comparatie cu imaginile in format PNG, si sunt cu 25-34% mai mici decat imaginile in formatul JPEG.

Odata ce incepeti sa generati imagini cu modulul WebP Generator pentru PrestaShop, veti observa imbunatatiri importante in ceea ce priveste viteza site-ului dvs., iar imaginile dvs. vor pastra calitatea originala.

Modulul ofera o compresie superioara fara pierderi in ceea ce priveste imaginile site-ului dvs., si este recomandat in mod optim pentru imbunatatirea vitezei.

Este mult mai eficient decat generarea de imagini standard in PrestaShop, nu are erori si puteti vedea progresul intregului proces.

Generarea de imagini cu acest modul va elibera spatiu pe server si incarcarea paginilor de pe site va deveni mai rapida. Google va aprecia imaginile generate de acest modul și puteti obtine o clasare mai buna in motorile de cautare Google. 

Suntem unul dintre cele mai bune echipe cu privire la derularea unei optimizari ale site-ului. Testati site-ul cu instrumentul PageSpeedInsight oferit de Google si in cazul in care nu sunteti multumit de rezultate nu ezitati sa ne contactati. Echipa noastra este pregatita sa va ajute in imbunatatirea vitezei. Experienta noastra in optimizarea vitezei de incarcare a magazinelor Prestashop ne permite sa reducem incarcarea paginii sub 3 secunde. In comparatie cu alte companii noi nu va oferim doar un audit al site-ului ci vom interveni tehnic pentru rezolvarea acestor probleme.

Comentarii

Scrie un comentariu