Setarea Google Dynamic remarketing

Setarea Google Dynamic remarketing

200,00 €
Nu include TVA

Va oferim setarea profesionala a Google Dynamic Remarketing pentru PrestaShop. Nu lasati ca rata de bounce sa va scada rentabilitatea investitiei. Incepeti sa recastigati toate vanzarile pierdute cu Remarketing.

Cantitate
In Stock

Google Dynamic Remarketing

Cresterea vanzarilor si a rentabilitatii investitiei prin mentinerea clientilor.

Inainte sa intram mai adanc in amanunte, ar trebui sa discutam ce inseamna rata de bounce al clientilor. Toti utilizatorii care nu vor interactiona deloc cu site-ul dvs. dupe ce il acceseaza prima data se numesc Clienti Bounced, iar valoarea de marketing care exprima acest lucru se numeste “rata de bounce”.

Sunt destul de sigur ca majoritatea dintre dvs. sunteti familiarizati cu faptul ca o mare parte a utilizatorilor care viziteaza site-ul dvs. nu revin si vorbim aici despre 40 pana la 75%. Daca rate de bounce este mai mica, va puteti considera norocosi, deoarece exista cateva site-uri pe care le-am intalnit a caror rata de bounce a fost de doar 25%. De asemena daca aveti o rata de bounce de 75% ar trebui sa incepeti sa ganditi la schimbare anumitor lucruri deoarece va puteti trezi cu usurinta pe pragul unui faliment.

Pana in 2012 problema cu clientii bounced a fost ca nu am stiut nimic despre ei si odata ce au parasit site-ul, i-am pierdut de tot. Google a introdus posibilitatea crearii campaniilor de Remarketing care fac parte din reteaua lor de Display Marketing, ceea ce reprezinta o solutie excelenta pentru a nu pierde in totalitate acesti clienti. Google va permite sa creati un anumit banner sau o campanie publicitara care sa le reaminteasca clientilor de produsele dvs.

Sunt sigur ca ati fost in situatia in care ati vrut sa cumparati ceva online, insa nu ati putut lua o decizie atunci, sau chiar atunci a sunat telefonul si nu ati putut finaliza achizita. Astfel de interactiuni care nu conduc la finalizarea comenzii contribuie la rata de Bounce. In ziua urmatoare a intervenit ceva si a trebuit sa amanati cumpararea din perspectiva financiara sau nu v-ati amintit pe ce site era produsul. Se intamlpa la toti, si eu personal am fost in aceasta situatie de mai multe ori.

Ce face Remarketing-ul pentru dvs.?

Acesta aduce site-ul dvs. inapoi in atentia clientului. Poate va intrebati cum se intampla acest lucru. Este foarte usor, Google va afisa reclame pentru clientul care a parasit magazinul dvs. pe toate celelalte site-uri pe care le viziteaza din reteaua lor de Display Marketing. Astfel se asigura ca posibilul client nu va uita de brand-ul sau oferta dvs..

Ce este remarketing-ul?

Google defineste remarketing-ul ca o modalitate de a “afisa reclame persoanelor care au accesat site-ul dvs. Web sau au folosit aplicatia dvs. mobila inainte.”
4 motive ar trebui sa incepeti sa utilizati Dynamic Remarketing-ul imediat!
Sunt mai multe decat atat, dar incerc sa subliniez care sunt primele 4 motive pentru care v-as spune sa nu va ganditi nici un minut, nu aveti nimic de pierdut.

1. Costul Redus pe click


Dupa efectuarea a cateva sute de campanii de cautare, precum si a campaniei de remarketing, pot sustine cu usurinta ca in 99% dintre cazuri, suma CPC masurata timp de 90 de zile este mult mai scazuta decat pentru orice alta campanie de cautare standard.

2. Costuri mai mici pe conversii

Sincer, cred ca Google Dynamic Remarketing are unul dintre cele mai mici costuri pe conversie. Nivelul de directionare este incredibil de exact, puteti viza anumite varste, utilizatori care au facut o actiune destul de specifica pe site-ul dvs., chiar si pe cei care nu au facut-o. In fiecare caz media Cost per Conversion este mai mica de 50% in comparatie cu orice alta campanie de publicitate Google. S-ar putea spune cu usurinta ca valoarea CPR este egala sau mai mica decat CTR-ul facebook.

Tinand cont de acest lucru, chiar si pentru punerea in valoare a brandului merita o campanie de Dynamic remarketing. Valoarea si gradul de constientizare dobandit pe termen lung este o investitie care merita.

3. Magia din spatele afisarii aceluiasi produs.

Odata ce Google a legat Feed-ul Google Merchant Center cu remarketing Google, s-a nascut un nou instrument de marketing numit Dynamic Remarketing. In loc sa deranjati clientii cu acelasi banner de mai multe ori, puteti adapta anunturile aproape la un nivel personal si puteti sa difuzati aceleasi servicii de produse pentru client pe care le cauta inainte. Problema originala a Remarketing-ului Google a fost ca nu ati putut adapta anunturile dvs. la un anumit produs care a fost vazut de clientul dvs. Problema foarte multor proprietari de magazine care aveau o mare varietate de produse era ca remarketing-ul trimitea anunt despre “Pantofi negri” si clientilor care vroiau sa cumpere un televizor.

Aparitia Dynamic remarketing-ului a remodelat felul in care functioneaza remarketing-ul si l-a facut super eficient.

4. Consolidati-va brandul si faceti-l cunoscut!

Acesta este unul dintre beneficiile ascunse ale remarketingului. Prin generarea unei reclame ati creat o impresie pentru clientul dvs. indiferent daca a cumparat produsul sau nu. Puteti fi siguri ca utilizatorul v-a vazut Brand-ul si a fost constient de prezenta voastra.

Nimic nu este mai important decat branding-ul, singurul element la care nimeni nu poate concura cu tine.
Exista atat de multe alte motive pentru care ar trebui sa incepeti sa utilizati Google Dynamic Remarketing-ul simultan, de exemplu: bugetul lunar scazut, imaginile care inlocuiesc 1000 de cuvinte si acestea sunt doar cateva dintre ele. Incepeti sa utilizati Dynamic Remarketing-ul si lasati-ne pe noi sa va configuram prima campanie de succes. Am facut acest lucru pentru sute de companii si nu exista nici una care sa nu genereze o valoare crescuta a brandului sau veniturile asteptate.

Fisa tehnica

Versiune Prestashop
1.6.x
1.7.x
Schimbari de baza
Nu
Modificarile bazei de date
Nu
Multishop compliant
Da

5 alte produse in aceeasi categorie: