Facebook retargeting este important pentru un motiv: este super eficient.
De exemplu, ai un site unde vinzi pantofi. Un utilizator vede un anunt despre unul dintre pantofii tai si ii place atat de mult incat da click si acceseaza site-ul, dar inainte de a termina o achizitie, el trebuie sa plece pentru ca trebuie sa se intoarca la lucru sau pur si simplu a intervenit ceva mai urgent. Seara cand ajunge acasa epuizat, nu-si mai aduce aminte de site-urile pe care le-a vizitat sau care era acel pantof care ii placea atat de mult. Ca majoritatea oamenilor, si el acceseaza contul lui de facebook daca are putin timp liber, sa verifice stirile sau noutatile aparute ... PACK magia se intampla, pe Facebook apare exact acei pantofi pe care le-a placut atat de mult. Se intoarce rapid pe site si face achizitia. Imagineaza-ti ca acest lucru se poate intampla de 10 sau 20 de ori pe zi. Sunt sigur ca acest lucru va duce la o crestere semnificativa a vanzarilor.