Facebook Retargeting Setare Campanie + Feed

Facebook Retargeting Setare Campanie + Feed

150,00 €
Nu include TVA

Cu ajutorul redirectionarii dinamice pe Facebook, in anunturile tale vor aparea numai produsele pe care le ai in prezent la dispozitie si care sunt disponibile pe site-ul tau.
Mai important, retargetarea dinamica ajuta la promovarea celor mai relevante elemente pentru fiecare client, imbunatatind astfel conversiile si vanzarile pe parcursul campaniei.

Cantitate
Product available for orders

FACEBOOK RETARGETING

Cum functioneaza si ce pierzi.

Creste-ti rata de conversie si afacerea usor si rapid prin publicarea produselor tale pe Facebook.

Anunturile pe Facebook ofera o modalitate buna de a crea suspans pentru o noua pagina sau de a atrage si mai multi vizitatori ca inainte si de a creste vanzarile.
Fara sprijinul reclamelor, un magazin nu poate obtine rezultatele dorite.
Va oferim cea mai usoara modalitate de a va promova produsele si marca pentru a atrage un numar mare de vizitatori pe site-ul dvs.

De ce merita sa creati campanii pe Facebook

Majoritatea persoanelor care folosesc internetul au un cont de Facebook.

Oamenii isi verifica pagina personala in fiecare zi.

Multe dintre ei cumpara online, deoarece sunt influentate de reclame.

Campaniile Facebook contribuie in mod semnificativ la vanzarile unei afaceri.

Facebook retargeting este important pentru un motiv: este super eficient.

De exemplu, ai un site unde vinzi pantofi. Un utilizator vede un anunt despre unul dintre pantofii tai si ii place atat de mult incat da click si acceseaza site-ul, dar inainte de a termina o achizitie, el trebuie sa plece pentru ca trebuie sa se intoarca la lucru sau pur si simplu a intervenit ceva mai urgent. Seara cand ajunge acasa epuizat, nu-si mai aduce aminte de site-urile pe care le-a vizitat sau care era acel pantof care ii placea atat de mult. Ca majoritatea oamenilor, si el acceseaza contul lui de facebook daca are putin timp liber, sa verifice stirile sau noutatile aparute ... PACK magia se intampla, pe Facebook apare exact acei pantofi pe care le-a placut atat de mult. Se intoarce rapid pe site si face achizitia. Imagineaza-ti ca acest lucru se poate intampla de 10 sau 20 de ori pe zi. Sunt sigur ca acest lucru va duce la o crestere semnificativa a vanzarilor.

Esti curios ce vom face pentru a seta campania ta de Facebook?

Business account

Pentru a incepe sa faceti publicitate prin Facebook, trebuie sa aveti un business account. Daca nu aveati pana acum, vom crea noi pentru dvs..

Facebook pixel

Pentru crearea unei campanii vei avea nevoie de Facebook Pixel.

Catalogul de produse

Vom crea catalogul de produse cu produsele tale (puteti alege ce produse sa apara in ea).

Facebook Feed

Acest feed ajuta ca produsele tale sa fie expusi pe Facebook si sa apara utilizatorilor.

Cos abandonat 0 - 30 days

Vom configura campania ta in asa fel incat vizitatorii sa primeasca un memento pentru cosurile abandonate de la 0 pana la 30 de zile.

Cos abandonat 30 - 90 days

Campania va avea o setare pentru a trimite inca un memento intre 30-90 de zile despre cosurile abandonate.

Setare campanie

Vom configura campania ta, astfel incat produsele tale sa ajunga in fata clientilor potentiali.

Retargetare pe Facebook

Vom seta retargeting-ul Facebook pentru a creste vanzarile tale.

Odata ce vom crea contul tau de afaceri, vei putea accesa. Acolo veti gasi interfata Managerului anunturilor pentru a controla toate detaliile campaniei de promovare.

Managerul anunturilor

Este un instrument care va ofera posibilitatea de a crea, edita, monitoriza campaniile de anunturi pe Facebook. Managerul de anunturi contine elemente diferite care te vor ajuta sa editezi toate elementele din campania de anunturi.

Crearea segmente

Facebook iti ofera posibilitatea de a crea segmente de public asemanatoare cu cele ale site-ului tau. Exista cateva tipuri de segmente pe care le puteti dezvolta: e-mail, numere de telefon, similare cu utilizatorii de pe site.

Statistici

Daca stii care este publicul tinta , atunci vei avea mai multe sanse sa atingi obiectivele tale prin anunturile Facebook, iar informatiile despre public va ofera exact datele de directionare de care aveti nevoie.

Facebook Pixel

Acesta nu este inclus in pret.
Poti achizitiona modulul nostru de pe Addons Prestashop Click aici sau poti solicita direct de la noi Contacteaza-ne.
Desigur daca doresti sau deja ai un alt modul de acest gen, vom lucra cu acela.
Odata ce a fost adaugat, acest pixel va creste sansa ta de a obtine succes in anunturile de Facebook.

  • Fara acest pixel, nu vei putea urmari conversiile pe Facebook
  • Atunci cand acest pixel este utilizat corect, produce rezultate excelente, poate optimiza campaniile promotionale pentru a creste conversiile
  • Crearea listelor de remarketing - utilizand Facebook Pixel va oferii posibilitatea de a relua contactul cu persoane care au intrat pe site-ul tau.

Primul pas

Poti alege ceea ce doresti sa obtii prin promovarea pe Facebook.
Cand cream o campanie, trebuie sa alegi ce asteptari ai de la acesta: publicarea marcii, clicuri , conversii de site-uri web, vanzari de produse.

Post engagement

In acest caz Facebook va afisa anunturile tale persoanelor care au mai multe sanse de a da like, de a impartasi cu priteni sau sa intre pe site. Acesta este o optiune excelenta atunci cand doriti sa promovati o anumita postare, dar daca doriti sa atrageti persoane pe site exista optiuni mult mai bune.

Cunoasterea marcii

Este optiunea prin care Facebook afiseaza anuntul tau la mai multe persoane in timp ce va optimizeaza bugetul. Merita sa folosesti cunoasterea marcii atunci cand doresti sa-ti cresti reputatia afacerii.

Click-uri

Cu clickurile, campania dvs. de marketing va fi optimizata pentru a afisa anuntul tau pentru mai multe persoane care ar putea sa faca click pe anuntul tau si sa intre pe site. Iti recomand sa utilizezi atunci cand scopul tau este de a atrage mai multi oameni pe site-ul tau.

Evenimente

Facebook iti ofera ocazia de a-ti promova evenimentul si de a atrage mai multi vizitatori la evenimentul tau. Evenimentele sunt dezvoltate pe pagina Facebook.

Potentiali clienti

Creste numarul potentialilor clienti de pe Facebook fara a atrage persoane pe site. Aceste anunturi sunt disponibile pe mobil si pe desktop. Arata exact ca si anunturile privind conversiile sau clickurile, dar iti ofera posibilitatea de a atrage clienti potentiali pentru a-si lasa numele, adresa de e-mail si numarul de telefon. Puteti personaliza formularul de contact cu usurinta in functie de nevoile tale.

Conversii pe site

Scopul conversiilor site-urilor web este probabil cel mai important si mai eficient obiectiv pe care Facebook il ofera celor care doresc sa faca publicitate prin intermediul acestei platforme. Acest lucru este valabil numai atunci cand ati instalat Facebook Pixel. Scopul de conversie de pe site a fost dezvoltat pentru a creste vanzarile. Poti utiliza aceasta optiune atunci cand doriti ca persoanele care intra pe site sa faca o anumita actiune.

Offer claims

Facebook iti ofera sansa de a dezvolta postari unice prin care oamenii iti primesc oferta. Cu aceasta optiune vei putea promova ofertele tale, pentru a creste numarul de persoane care primesc oferta.

Vanzari

Facebook iti ofera posibilitatea de a arata produse, cu un click pe acestea oamenii pot intra pe site chiar pe pagina de produse unde pot face o achizitie. Este important daca doriti sa cresteti vanzarile.

Setul de Anunturi

Setul de anunturi este al doilea nivel al campaniei. Acesta este locul unde vom seta parametrii precum publicul tinta sau cat de mult vei cheltui pentru campanie.

  • Bugetul - depinde cat timp doresti sa fie activa campania ta si cand sa apar anunturile tale.
  • Optimizare - cat vei plati pe actiune.
  • Targetare - cine va vedea anuntul tau.
  • Plasare - unde sa apara anuntul tau

Cel mai mare avantaj al promovarii pe Facebook este ca iti ofera posibilitatea de ai promova pentru anumite segmente de public bine directionate. Facebook stie multe despre utilizatori. Cand iti configuram anuntul, putem alege persoanele la care sa apare, si mai mult, vom stabili in campanie redirectionarea. Dupa cum am mentionat mai devreme, acest lucru va creste semnificativ vanzarile tale.

Retargetarea catre publicul potrivit este o necesitate daca doresti sa vezi mai multe conversii din anunturile tale Facebook. Scopul retargetarii este de a "plasa" marca in minte, pentru persoanele care au vizitat deja site-ul tau. Oamenii rareori cumpara chiar de prima data cand viziteaza un site sau vad o oferta. Ei ar prefera sa petreaca timp, sa compare preturile cu concurentii si sa viziteze un site de mai multe ori inainte de a finaliza o achizitie.

Putem crea un public personalizat care vizeaza persoane care au caracteristici similare cu conexiunile tale existente - persoane care ar putea fi interesate de produsele, servicii si continutul tau. Retargetarea cu anunturi pe Facebook te ajuta sa ramai in mintea utilizatorilor. Trucul este de a returna continutul unui public precis, mai degraba decat de la un public generalizat, care poate ca nu este interesat sa afle mai multe despre afacerea, produsul sau serviciul tau.

1. Reclame personalizate

Cu segmentele de public personalizat, vei putea seta exact cine va vedea anuntul tau.

2. Publicul similar

Cu segmente de public similare - Facebook iti ofera sansa de a gasi persoane similare cu publicul personalizat. Acestea se bazeaza pe gasirea de persoane care au interese, comportament, comportament de cumparare similare. Aceasta cale este excelenta daca doresti sa dezvolti o audienta similara a publicului curent.

3. Retargetare detaliata

Directionarea detaliata iti ofera sansa de a alege exact cine va vedea anuntul pe baza varstei, sexului, paginilor pe care le apreciaza, anunturilor click-ate, titlul postului si altele.

Facebook este locul ideal pentru afacerea ta.


E timpul sa actionezi acum! Campaniile pe Facebook iti pot aduce un public extrem de mare. Mii și mii de companii utilizeaza aceasta platforma pentru a-si promova produsele. De ce sa ramai tu in urma si lasi ca concurenta sa-ti "fure" potentialii clienti.

16 alte produse in aceeasi categorie: